Brynejenta i Uniten

A blog about my EF High School Year in Wright City, Missouri.

Tuesday, September 20, 2005

From behind


From behind
Originally uploaded by Pål Berge.

Utrolig bra bilde, tatt av Paal.

Jepp, som dere ser saa bestemte jeg meg for aa skrive denne posten paa Norsk. Er litt usikker paa hvorfor, egentlig, men det faar bare vaer.
I dag skjer det egentlig ingenting, men i gaar hadde vi en Thunderstorm, med vind paa over 60 mph, og det var ganske kult, helt til stroemmen gikk, midt i CSI: Miami sesong premieren!
Da jeg vaaknet i dag tidlig var stroemmen fortsatt borte, saa det ble lite med dusjing og lys. Franci var lite blid.

I morgen har vi early release, saa vi er ferdige kl. 12:30. Nick, som er Sohpias nabo, skal ta oss til enten Mid Rivers eller Chesterfield Mall, hvor jeg har tenkt aa kjoepe meg ett eller annet slags antrekk til Homecoming neste fredag. Jippee.

Ellers gaar alt fint, lite som skjer egentlig. Haaper ikke Hurricane Rita gjoer store skader paa Florida, men vi faar bare vente aa se.