Brynejenta i Uniten

A blog about my EF High School Year in Wright City, Missouri.

Saturday, December 24, 2005

Christmas


Christmas Tree
Originally uploaded by Brynejentå.

Hva har skjedd siden sist gang? Ikke så masse, utenom at julen er her, posten har rotet bort julepresangen min fra de hjemme, skolen er slutt og jeg er nå med i GBB!

Jess, du hørte rett, jeg sendte en e-mail til styrelederen i Gjesdal Brass Band og spurte om de hadde plass til enda ett horn, og de sa ja! Så når jeg kommer hjem til neste år, skal jeg begynne i GBB! Yay!

Skolen sluttet på onsdag, vi hadde halv dag, og etter det reiste Franci og jeg bort til Nathan's skole, der jeg snakket med barna om julen i norge. De var helt imponerte, og det var kjempe gøy. En av jentene trodde jeg var en skikkelig prinsesse!

I går ble vi ferdige med den siste julehandele, og nå ligger alle gavene våre under treet på kjøkkenet. I kveld skal vi til Grandma Ruth (som foresten hadde bursdag på mandag), der vi skal spise middag. Så kommer vi hjem og opner alle pakkene.
I morgen tidlig går vi i kirken, og så reiser vi til tante Karen der vi skal spise kalkun og sånnt, og opne enda flere pakker. Yay.
Men jeg får jo (takk til Posten Norge) ha jul helt ut til februar, omtrent, så jeg stopper ikke julefeiringen etter søndag jeg, nei!

Savner Askepott og julekalender, og farmor's julemiddag, og jul med familien, men jeg får alt det neste år, så akkurat nå prøver jeg noe nytt, og det er alltid spennede.

Snakkes alle sammen! Håper dere likte presangene!