Brynejenta i Uniten

A blog about my EF High School Year in Wright City, Missouri.

Saturday, December 31, 2005

Godt Nytt År!


Hard Rock Cafe
Originally uploaded by Brynejentå.

På onsdag reiste vi fra Truxton til St. Louis, der vi skulle til the Arch og Hard Rock Cafe med EF. Når vi hadde kommt til Warrenton, der vi stopped for å sende PC'en min, ringte Toni (min RC) og sa at turen var avlyst. Hun ringte til Stuart, og han ringte å sa det til oss. Jeg hadde gledet meg veldig masse til turen, siden det var siste gangen jeg skulle få se Jacquie, og jeg veldig gjerne ville si hadet. Så jeg ringte Toni og skjekket om turen var utsatt. Hun sa at vi fortsatt skulle til Hard Rock, men det hadde visst ikkje Stuart fått med seg. Så da gikk turen til St. Louis alikevell.

Vi kjørte til North Hanley stasjon, der vi tok metroen inn til Union Station. Vi skulle møtes kl. 11:30, men vi kom frem allerede kl. 10, så vi gikk inn på Union Station og shoppet litt først.

Da vi kom inn på Hard Rock, fant vi Toni, Jac (Jacquie), Svenja og Chris i gave butikken. Vi fikk oss ett bord, tok bilde, og bestillte. Jeg spiste en 8oz hamburger med fries (noe som er litt rart, siden jeg egentlig hater alle burgere utenom barneburgeren på Mac'ern). Maten var god, og etter vi hadde betalt og kjøpt t-skjorter, gikk vi inn på Union Station alle sammen.

Jeg og Jacquie gikk rundt alene, og kikket i alle butikkene. Vi fant en veldig kul butikk som heter "Beatles for Sale", som du kanskje gjettet så selger de Beatles ting (og andre oldies-band-ting). Vi spurte eieren om vi ikke kunne få kjøpe hele butikken, og han sa ja, så når jeg og Jacquie er voksne skal vi kjøpe den :P

Da det var på tide å reise hjem sa vi hadet, jeg gav Jac ett brev med begger adressene mine, og ett bilde jeg tok på flåteturen, vi gav hverandre klemmer, og gikk hver vår veg. Hun reiser tilbake til Australia på tirsdag (hun skulle bare være her ett semester), og jeg håper jeg hører fra henne.

Resten av uken har vært ganske stille. Nathan skal i sleep-over selskap til Cody i dag, og i morgen er det visst nyttårsaften. Jeg ble invitert i Cherie's nyttårsselskap, men fikk ikke lov til å gå, selv om alle vennene mine skulle, og jeg hadde skyss. Men det gjør vell ikke så mye. Det blir sikkert koselige her også sammen med naboene og de to jentene deres; Anna (2 år) og Madelyn (4 år).

Håper alle dere der hjemme har det bra, savner dere masse nå i nyttårstiden, det er alltid koselig å feire sammen med familiene Høyland og Raunholm. Hils til dem i morgen, viss dere leser dette før dere reiser!

Godt nytt år 2006!

Edit 31.12.2005: Gjett hva! Pakken min kom idag! Og det var SÅ my gøy i den! MASSE sjokolade og marsipan, pekkerkakehus, grøtris, Nemi, sokkert, pyjamas, julekalender, etc. Og, den nye iPod Videoen min! Jippi! Tusen takk mor, far, Guro, Pia, Farmor og Farfar (vi fikk alle kjempefine sølvskeier av farmor og farfar!) Og mor, vottene passet til Franci og Stuart :)

1 Comments:

At 12:21 PM , Anonymous Anonymous said...

awww... synn at du ikkje fekk vær me vennan dine, men du klare deg allti jør du ikkje. synn at me ikkje kan feira d nya åre sammen, mn d får vel bare venta t neste år då.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home