Brynejenta i Uniten

A blog about my EF High School Year in Wright City, Missouri.

Sunday, January 29, 2006

Hicktown


Cowgirl
Originally uploaded by Brynejentå.

Eg visste det kom te å skje før eller seinare: Ine he budd i Missouri i snart sju måneda, å nå he countryen endele tatt tag i na!

Don't get me wrong, eg lige kje sånn gammale låve country, bare nye, "popcountry". Jess jess. I går gjekk eg, elle, teknisk sett va det Brian, te annskaffelse av denne fabelaktige hatten, te bare $9 på Wal Mart. Yay. Brian hadde enn hatt i frå før av, å siden me he Western Day på skulen neste vega, så suns han eg au burde ha enn.

I går itte skulen reiste meg å Shanon te Mid Rivers for å finna Courtwarming kjole te meg. Me gjekk te Dillards, å der fant eg en fine liden kjole-sag te en goe pris. Så nå æ eg jaffal klare te neste helg!

Så reiste me heim te Shanon, for hu måtte bare henta taskå si å noge, så reiste me te familien Minzes sitt hus (der kjærasten te Shanon, Shawn bur). Der henta me Shawn å broren hans Brian, for me sko på kino. Egentlig sko me bowla, men me ombestemte oss. Så me klarde øvetala Brian te å kjøra oss i den store trucken hans (yay!), me vinduå nere, å countryen på høgaste volum. Me gav ordet "hick" ei nye meining!
Me gjekk te Mid Rivers Mall å såg Underworld Revolution. Ikkje så veldig gale, mindre kjedelige enn den fusste jaffal.

Itte på så tog me oss en tur te Wal Mart i Wentzville, å det va der eg fekk den nye hatten min, å min aller fusst country CD. Wow...

Så reiste me heim te Shawn å Brian igjen, hang litt der, å så reiste me tebage te Shanon, der eg såv øve.

I dag tilikt så måtte me opp tilikt, for eg sko på clinicen på skulen, å Shanon sko arbeida i kjørkå. Clinicen va jille, masse koselige unga (nogen litt rare...). Det jillaste di gjore va å jaga osse rundt å klemma oss, å "Peel the banana"...
Jess. I mårå ska eg te The Fox i St. Louis for å se Blast. Snakkes!

4 Comments:

At 6:53 PM , Anonymous Anonymous said...

nå e eg skuffa asså. country, akk. kem e du å kå he du jort me min ine???

 
At 5:01 AM , Anonymous Anonymous said...

Hehe. Jaja, det forsvinne nok igjen naar eg komme heim, slapp av. Aa dessuten saa ae den countryen eg lige mesten som rock. Heldigvis.
Men eg kan ikkje hjelpa for det. Det ae mesten som aa bu sju maana paa nordpolen, aa ikkje bli vande me snoen...

 
At 5:13 AM , Anonymous Anonymous said...

Saa har du bli t en rel redneck naa eller.
den kvinelige utgaven av lary the cable guy, ha ha ha.

 
At 5:37 AM , Anonymous Anonymous said...

Hehe, yeah right. Redneck yes, men Larry the Cable Guy? I think not!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home