Brynejenta i Uniten

A blog about my EF High School Year in Wright City, Missouri.

Sunday, January 08, 2006

Tjemsland æ vekke


Tjemsland is gone
Originally uploaded by Leif (Bryne, Norway).

Jaja, så va Tjemsi vekke. Brennt heilt ner. Eg he jo selvfølgelikt ikkje våre å sitt, men eg he jo sitt bilde, læst Jærbladet, å snakkt me dei heima. Tragiske greie, altså! Kor ska me nå kjøba softis på 17. mai?

Eg huske når farmor tog meg me der når eg fullde åre. Eg trur eg blei elleve når eg fekk Hawaii Hula-hula Barbie dåkkå. Goe tie det derane, ja! Eg håbe bare di får byggt det opp igjen, å at di ikkje må riva Libris au, for då æ jo di to beste butikkane i Bryne vekke!

6 Comments:

At 4:25 AM , Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Marilyn monroe faceplates for cellphones Effects pregnancy vicodin Beach daytona in share time Catalog screws washers nuts pins buy vicodin boards chongqed

 
At 5:04 AM , Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... » »

 
At 3:56 PM , Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. » »

 
At 7:11 PM , Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... August 2 5 all inclusive vacation data recovery shareware bmw Mesothelioma law firm lung cancer florida mesothelioma11 refinance Tejas letterman jackets bulk email lithium and effexor Solidworks star lock washer pain relief tramadol car cd changer installation Accutane hair stopped growing treatment cancer Stubbe's furniture stores Free teen girl fuck videos

 
At 3:24 AM , Anonymous Anonymous said...

buy tramadol cheap online buy tramadol order cheap tramadol online - tramadol dosage 10 lb dog

 
At 8:44 AM , Anonymous Anonymous said...

buy generic tramadol online tramadol online cod - buy tramadol legally online

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home