Brynejenta i Uniten

A blog about my EF High School Year in Wright City, Missouri.

Thursday, February 09, 2006

Courtwarming's over


Seniors
Originally uploaded by Brynejentå.

Sist vega hadde me Courtwarming på skulen. Dæ æ en dans, som æ oppvarming te Prom i mars (trur eg). Me hadde au Courtwarming Spirit Week, som betyr at me kledde oss ud kver dag, dekorerte skulen, å hadde lega (seniorane vant sammenlagt i alle desse tri), å på sist fredag så hadde me då Courtwarming Game. Me vant jo kampen, så det va jo kjempe jilt!

På lørdag så va, så va eg fusste på Conference Band, som æ noge lignande kretskorpset heima i Norge. Det æ di beste i frå alle korpså i distriktet så får bli me. Me hadde fusste auditiona på lørdag, for å finna ud kem så sko spela koffor nogen stemma, å eg fekk fusste stemme på euphonium!! Æ litt stolte øve det, eg æ liksom "the foreign chick"... Greg sa at han trur eg komme te å få Outstanding Brass Player of the Year prisen, men eg ska kje sei noge, for det æ ulykke å snakka om det, vettu! By the way, thanks Greg!

Seinare på lørdag så va eg jo på Courtwarming dansen i den fancy kjolen min (bilde komme seinare, når eg får det), å det va koselikt.

Ellars så he dar skjedd ganske lide denne vegå. I går hadde me kamp, å me gjore kje den beste jobben med å heia, for me hadde to jente på benken, å ei på sjugehuset (den eine kapteinen), pluss at to andre jente blei skada. Så me fekk kje stunta i det heila. Jaja...

I dag he eg sitt på Grammy showet, såd oppe heile kvelden for å få sjå Bruce. Det va definitivt verdt det, en bra fammførelse av "Devils and Dust". Go Bruce!!!

I mårå æ det andre, å siste dagen av Conference Band. Me he øvelse heile dagen (å siden min skule æ verten, så trenge kje me reisa nogen plass, pluss at me sleppe å ha tima i mårå!), å konsert kl. 7 i mårå kveld. Det blir nok jilt, ja!

På fredag ska eg bårt te Shanon en tur, det blir koselikt som alltid. Eg trur at sustarå hennas å Pia konne blitt goe venninne, di æ jo liga gamle au!

Ellars så æ dette bildet i frå den lille paraden så me seniora hadde itte at me vant The Spirit Trophy. (Eg æ te høyre, i lettermans jakken, men en blåe krans rundt halsen)

Snakkes godtfolk!